Deklaracja dostepności

Raport o stanie dostępności podmiotu publicznego

 

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ                                                    ul. Wspólna 2/4, 00-926

Warszawa

Nazwa i adres podmiotu publicznego

 

 

Komenda Powiatowa Policji w Działdowie

 

Raport o stanie zapewniania

dostępności podmiotu publicznego

             

Stan w dniu 01.01.2021 r.

Portal sprawozdawczy GUS portal.stat.gov.pl

 

Urząd Statystyczny ul. St. Leszczyńskiego 48 20-068 Lublin

Numer identyfikacyjny REGON 

(wpisać jeśli podmiot posiada)

510064784-00161

Termin przekazania: 

do 31.03.2021 r.

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).

K

O

M

E

N

D

A

N

T

@

D

Z

I

A

L

D

O

W

O

.

O

L

.

P

O

L

I

C

J

A

.

G

O

V

.

P

L

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(e-mail sekretariatu podmiotu – WYPEŁNIĆ WIELKIMI LITERAMI) Lokalizacja siedziby podmiotu

Województwo: warmińsko-mazurskie

Powiat:   działdowski

Gmina: Działdowo

 

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: 

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

1) ministra właściwego do spraw ☐ 2) wojewody X 3) nie dotyczy ☐ rozwoju regionalnego

W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień:

…………………………………………………………………………….……………………………………………………………

……………………………………………………………………………………….…………………………………………………

Dział 1. Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę

interesantów:                                                                                                                                         (wpisać4…)  

1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie

komunikacyjne?  (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)  

 TAK  ☐ NIE  X W części budynków tak, w częś(dopuszczalne jeśli podmiot prowadzi podstawową ci nie ☐ działalność i/lub obsługę w więcej niż 1 budynku)

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków,  w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne:       …… (wpisać..……)  

2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

TAK  ☐ NIE X W części(dopuszczalne budynków tak, w części nie jeśli podmiot prowadzi podstawową  ☐ działalność i/lub obsługę w więcej niż 1 budynku)

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych:           …… (wpisać..……)  

3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń,

co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

                                                TAK  ☐                                                      NIE  X     W części budynków tak, w części nie(dopuszczalne jeśli podmiot prowadzi podstawową  ☐

działalność i/lub obsługę w więcej niż 1 budynku)

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy

lub głosowy:                                                                                                                                                                         …… (wpisać..……) 

4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie  korzystającej z psa asystującego? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

                                                TAK  X                                                        NIE ☐    W części budynków tak, w części nie(dopuszczalne jeśli podmiot prowadzi podstawową  ☐

działalność i/lub obsługę w więcej niż 1 budynku)

W przypadku wskazania odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego: …… (wpisać..……)  

  

5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

TAK  ☐ NIE X W części budynków tak, w części nie(dopuszczalne jeśli podmiot prowadzi podstawową  ☐ działalność i/lub obsługę w więcej niż 1 budynku)

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny

sposób:                                                                                                                                                                                    ……..…… (wpisać)  

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: (proszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej

Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………...………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………...……………

Dział 2. Dostępność cyfrowa

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.

1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

                                Liczba stron:         ……  (wpi2sać)……  

                         Liczba aplikacji:         ……  (wpisać0……)  

Prosimy o podanie zawartości następujących elementów deklaracji dostępności, dla każdej strony internetowej  oraz aplikacji mobilnej oddzielnie, zgodnie ze wzorem: (wpisać – każdą stronę/aplikację w osobnym wierszu)

ID a11y-url

 

ID a11y-status

 

ID a11y-data-sporzadzenie

htpp://bip.dzialdowo.kpp.poli cja.gov.pl

Zgodna

☐         Częściowo zgodna

X       Ni

ezgodna ☐

             2020-10-05

htpp://dzialdowo.policja.gov.p l

Zgodna

☐         Częściowo zgodna

X       Ni

ezgodna ☐

             2020-10-05

 

Zgodna

☐         Częściowo zgodna

☐       Ni

ezgodna ☐

 

 

Zgodna

☐         Częściowo zgodna

☐       Ni

ezgodna ☐

 

2. Liczba prowadzonych stron aplikacji mobilnych, dla który dostępności

internet

ch podm

owych i udostępnianyc

iot nie posiada deklara

h

cji

                                Liczba stron:         ……  (wpisać0……)  

                         Liczba aplikacji:     ……0……  

  (wpisać)

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

Adres strony internetowej (wpisać)

Zgodność z UdC  (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdej strony)

 

                                        Zgodna ☐                 Częściowo zgodna ☐                        Niezgodna ☐

 

                                        Zgodna ☐                      Częściowo zgodna ☐                        Niezgodna ☐

 

                                        Zgodna ☐                      Częściowo zgodna ☐                        Niezgodna ☐

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania (wpisać)

Zgodność z UdC  (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdej aplikacji)

 

                                        Zgodna ☐                      Częściowo zgodna ☐                        Niezgodna ☐

 

                                        Zgodna ☐                      Częściowo zgodna ☐                        Niezgodna ☐

 

                                        Zgodna ☐                      Częściowo zgodna ☐                        Niezgodna ☐

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej: (proszę zamieścić tu słowny opis dostępności cyfrowej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej – opis ten będzie stanowić część raportu, który są

Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej – na swojej stronie internetowej)

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–h)

a. Kontakt telefoniczny

     TAK X           NIE ☐

 

b. Kontakt korespondencyjny

TAK X

NIE ☐

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS  lub komunikatorów internetowych

TAK X

NIE ☐

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

TAK ☐

NIE X

e. Przesyłanie faksów

TAK X

NIE ☐

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

TAK ☐

NIE X

g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty

TAK X

NIE ☐

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby po

dmiot zapewnia kontakt

osobisty z tłumaczem języka migowego:  (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

                                   1) od razu ☐ 2) w ciągu 1 dnia roboczego ☐      3) w ciągu 2-3 dni roboczych ☐        4)

powyżej 3 dni roboczych X

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

      TAK X           NIE ☐

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak  np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

                                                            TAK ☐                                    NIE X

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie liczby posiadanych urządzeń lub środków                        …………

technicznych do obsługi osób słabosłyszących:                                                                                                          (wpisać)

Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:                                                                            ……2……

(liczba ta powinna być zgodna z sumą stron internetowych wykazanych w Dziale 2)                                                                                           (wpisać)

3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej

działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: (zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

                                                            TAK  ☐                                                    NIE X   Na części stron tak, na części(dopuszczalne jeśli podmiot  nie  ☐

prowadzi więcej niż 1 stronę internetową)

W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot          ………… zapewnia informację o zakresie swojej działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo:             (wpisać)

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

                                                            TAK  ☐                                                    NIE X        Na części stron tak, na części nie(dopuszczalne jeśli podmiot   ☐

prowadzi więcej niż 1 stronę internetową)

W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot ………… zapewnia informacje o zakresie swojej działalności w postaci nagrania treści w polskim języku migowym:   (wpisać)

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

                                                            TAK  ☐                                                    NIE X        Na części stron tak, na części nie(dopuszczalne jeśli podmiot   ☐

prowadzi więcej niż 1 stronę internetową)

W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot ………… zapewnia informacje o zakresie swojej działalności w postaci informacji w tekście łatwym do czytania:   (wpisać)

4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

                                                            TAK ☐                                    NIE X

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba wniosków – ogółem:                                                                                                                     …………  (wpisać)  

Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form: 

(wpisać słownie np. alfabet Lorma - 1 raz, druk w alfabecie Braille’a - 3 razy)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.

1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?            

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

 

                                                             TAK ☐                                    NIE X

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia innej osoby:                                 …………  (wpisać)  

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: (proszę opisać słownie)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

                                                             TAK ☐                                    NIE X

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia technologicznego:                         …………  (wpisać)  

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: (proszę opisać słownie)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? (proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

                                                             TAK ☐                                    NIE X

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania

podmiotu:                                                                                                                                                  …………  (wpisać)  

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: (proszę opisać słownie)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?  

(proszę zaznaczyć jedną odpowiedź)

                                                             TAK ☐                                    NIE X

W przypadku odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji:

Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej:                        …………  (wpisać)  

Na czym polegało zapewnienie dostępu alternatywnego w sposób inny niż wymienione wyżej: (proszę opisać słownie)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego: (proszę opisać słownie)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

R

O

B

E

R

T

.

K

O

Z

I

K

O

S

W

K

I

@

D

Z

I

A

L

D

O

W

O

.

O

L

.

P

O

L

I

C

J

A

.

G

O

V

.

P

L

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

e-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz – WYPEŁNIAĆ WIELKIMI LITERAMI)

+48 47 7323 225

                

Działdowo, 22.02.2021 r.

                             (telefon kontaktowy)                                                                                                                           (miejscowość, data)

 

Pliki do pobrania

  • Data publikacji 22.02.2021 11:00
    (pdf 324.54 KB)

Metryczka

Data publikacji : 22.02.2021
Data modyfikacji : 22.02.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Działdowie
Osoba udostępniająca informację:
sierż.szt. Justyna Nowicka Wydział Prewencji i Ruchu Drogowego
Osoba modyfikująca informację:
sierż.szt. Justyna Nowicka
do góry